יום שבת, 21 באוגוסט 2010

עבודה בעיניים

פסטיבל "גירוש" העובדים הזרים והבלתי חוקיים מהמדינה הוא חגיגה תקשורתית, שמאלנית ופתטית של צביעות וניצול ציני של ילדי הזרים.
אמת - הגירוש הוא כואב, כואב עוד יותר כשמדובר בילדים קטנים שהתחברו לשפה ולמנהגים המקומיים של מדינת ישראל ועתה עליהם לעשות את הדרך חזרתה לביתם.
ברם, ופה נכנסת האליטה השמאלנית ו"ההומנית" לתמונה - התקשורת מנסה לצייר את "הגירוש" כלא יותר מגזענות, אפליה ואף, רחמנא ליצלן, פגיעה בזכויות האדם. הילדים נקרעים בחזרה מ"גן העדן" למחזותיהם "האפלים" - לא פחות, כך מתארת זאת התקשורת וגופי זכויות האדם בארץ.
ובכן, הדבר מזכיר לי קוריוז מסוים שקראתי לאחרונה וארתה לשתף אתכם בו.

מסופר על נשר שנחת בחלון ארמונו של מלך מסוים. "ובכן, מה היא הציפור המוזרה הזאת?", שאל את תלמידיו החכמים.
"אדוננו המלך, זהו נשר!", הוכיחו אותו תלמידיו.
"נשר? נו באמת.. הביאו לי מספריים מיד!".
המלך נטל את המספריים לידו ומיד החל לקצץ: הוריד נוצות, אחר כך אברה, עד ששיווה לנשר צורה של עורב.
כשגמר, הביט מרוצה ממעשה ידיו: "או! עכשיו אתה נראה כמו נשר אמיתי..", אמר.

מה שברצוני להציג לכם עם הצגת הסיפור הקצרצר הנ"ל, הוא שהתקשורת (שהרי נשלטת על ידי האליטה השמאלנית), פעילי זכויות האדם ויתר גופי השמאל המתייפיף, מנסים לצייר את המציאות לפי דעתה (בדיוק כמו המלך בסיפור) ולא על פי אמות המידה והמציאות כמות שהיא.
קצת "ניתוחים קוסמטיים", הרבה "מכבסת מילים" ותמונות קורעות לב של ילדים תמימים בלבוש סחבות עם דגלי ישראל וחיוך עצוב.

והנה, כמי שמנסים לעזור לנו בהחלטה הקשה ובדילמה המוסרית, הודיעו הצרפתים ובראשם הנשיא, ניקולא סרקוזי, על גירוש של 700 צוענים מרחבי צרפת.
בעקבות החלטת נשיא צרפת, לנקוט יד קשה נגד מהגרים לא חוקיים, המריאו אתמול טיסות ראשונות מצרפת לרומניה, ועל סיפונן בני רומה (צוענים).
החלטתו של סרקוזי גררה גינויים רבים מארגוני זכויות אדם ומהאופוזיציה, אמנם, אך מצד שני לא נערך שום פסטיבל תקשורתי ולא נצפו בחדשות צרפת שום ילדים עם חיוך תמים שרים את ההמנון ומחזיקים בדגלי המדינה.
בעבר כבר החזירו מדינות באירופה מהגרים מבני הרומה לארצות מוצאם וכ-10,000 בני רומה הוחזרו מצרפת ב-2009.
"הגירושים נועדו להחזיר אנשים אלה לארצם ולהוכיח כי לא נסכים להקמת מחנות לא חוקיים במדינתנו, כפי שקרה במשך שנים רבות מדי", אמרה השרה לענייני משפחה נדין מורנו. מורנו הוסיפה כי צרפת רוצה לעצור את זרם המהגרים בני הרומה, שרבים מהם מוצאים עצמם ברחובות, עוסקים בקיבוץ נדבות ומתגוררים במחנות מוזנחים. (נשמע מוכר?)
בניסיון להתמודד עם תופעת ההגירה הצוענית לארצו, קידם סרקוזי תיקונים בחוקי ההגירה שיאפשרו להוציא אל הפועל באופן קל יחסית גירוש בעילה של "שמירה על הסדר הציבורי". לדבריו, אותם מחנות שבהם שוהים הצוענים ויפורקו הם "מקור לסחר בנשים, זנות וניצול ילדים". (כן.. גם זה נשמע מוכר..)

גם באיטליה "לא שוקטים על השמרים".
המשטרה עצרה 383 בני אדם - 268 מהם זרים - והם הועברו מיד אל הגבול לקראת גירושם (לא היו וועדות, לא ארגוני זכויות אדם ולא חוק חדש בפרלמנט), במבצע של שבוע המתפרס מצפון איטליה ועד לאזור נאפולי.
העצורים הם מהגרים ממזרח אירופה, אלבניה, יוון, צפון אפריקה וסין, והאישומים נגדם נעים בין כניסה בלתי חוקית לאיטליה לעיסוק בזנות, סחר בסמים ושוד.
סילביו ברלוסקוני, ראש ממשלת איטליה, הבטיח לנקוט מדיניות נוקשה יותר נגד מהגרים לא חוקיים, שרבים תולים בהם את האשמה בהתגברות הפשיעה. ממשלתו פועלת לקידום חוקים חדשים שיפקחו על המהגרים, ויאסרו או יגרשו את אלה מהם המפרים את החוק.
אומברטו בוסי, מנהיג "הליגה הצפונית", שהכפילה את כוחה לאחר הבחירות האחרונות וקיבלה, בין השאר, את תיק משרד הפנים, אמר כי "מבצע זה נגד מהגרים לא חוקיים הוא טוב משום שזה מה שאנשים רוצים. הם מבקשים מאתנו ביטחון ואנחנו חייבים לספק להם אותו", אמר מנהיג הליגה.

ולמי חזרתם של הפליטים למדינתם לא טוב? כמובן, לישראלים!
נראה שרק בישראל יש רגשות, רחמים ואנושיות. אנחנו חייבים להצטייר כשמשמר זכויות האדם הראשי בעולם. חייבים להיבדל. אנחנו תמיד יודיעם יותר טוב מכולם.
"האירופאים קרים, אין להם רגש. הם לא כמונו", אומרים לעצמם אנשי השמאל וטופחים לעצמם על השכם בגאווה גדולה.

ובכן רבותיי. גם אירופה עמוק בתוך "המשחק "הזה. למה להם מותר לחזיר פליטים למדינתם ולנו אסור? במה אנחנו שונים משאר העולם?
יתרה מזאת, באירופה יש חוק המתיר לצוענים להתיישב באדמות מדינה אירופאית אחרת במסגרת האיחוד האירופי! כמובן שהחוק גם מחייב את הצוענים להתבסס במדינה , לשלם מיסים ולעבוד בה - מה שהצוענים לא עושים - אך עדיין מדינות אירופה מתגרות בחוק ומחזירות את הצוענים לארצם.
ואצלינו? אצלינו מדובר שלא יותר מעובדים זרים בלי רישיון שהסתננו מסודן, אריתראה ומדינות אפריקה אחרות. אין חוקים שמתירים להם להישאר באדמתינו, נקודה. ובכל זאת אנחנו לא עושים מספיק כדי לעצור את זרם ההסתתנות והפליטים שכבר נמצאים עמוק בקרבנו.
יש מדינה חדשה במרכז ת"א, בתוך התחנה המרכזית ובדרום ת"א, ויש עוד מדינה חדשה - בתוך אילת עצמה. הסמים חוגגים, אנשים זרוקים ברחובות, זנות, פשעים, מחלות וזוהמה.
ומה בדבר עתידנו? האין גורל מדינתינו והדמוגרפיה שלנו לא חשובים לנו דיו?
בעוד שנתיים יהיו בישראל 100,000 מהגרים בלתי-חוקיים מאפריקה, כך מתריע יו"ר ועדת הכנסת לענייני העובדים הזרים, ח"כ יעקב (כצל'ה) כץ. כצל'ה אומר את הדרים לאחר סדרת סיורים מקיפה שערך בתל אביב ובאיל, הערים שהן מוקדי המסתננים מאפריקה .
כץ מספר כי כבר עתה, בכיתות הנמוכות בבית הספר בת"א, מהווים התלמידים הזרים רוב מוחלט מתלמידי הכיתות.
ח"כ כץ מציג נתונים קשים עוד יותר מאילת, שם, לדברי אנשי העירייה, כל אדם שישי בעיר הוא מסתנן בלתי-חוקי מאפריקה. כתוצאה מכך, מדווחים במשטרה ובעיריית אילת, עלתה רמת הפשיעה בעיר למימדים מבהילים הפוגעים באופן משמעותי בתיירות בעיר.
כץ מציג תחזיות קשות במיוחד: "מאז נכנס רוה"מ נתניהו לתפקידו, שולש מספר המסתננים מאפריקה לכדי 30 אלף". לדברי כץ, "עד שיסיים נתניהו את כהונתו יהיו מאה אלף אפריקנים בלתי חוקיים וחסרי זהות במדינת ישראל, רובם ככולם בת"א ובאילת.
במשטרת מחוז תל אביב מביעים דאגה עמוקה כבר זמן רב מתופעת המסתננים הבלתי-חוקיים שהגיעו לתל אביב, לדברי בכירים במשטרת המחוז, באזורי המחייה של המסתננים עלתה רמת הפשיעה בכ-60%.

ולאחר כל המידע הזה, יש את אותם כסילים שמעיזים לעשות השוואות לשואה. מדובר בכתם שחור עבור אותם אנשים תמימים במדינתינו. זוהי זילות שואה בצורה החמורה ביותר. זהו שימוש ציני מהמעליבים איי פעם.
האם מישהו מעז לעלות על דל שפתו באירופה את מלחמת העולם השניה בזמן ששצוענים פורעי חוק מגורשים מאדמותיהם בחזרה לרומניה ובולגריה?
ומה ליהודים המסכנים שהיו תושבי קבע וחיו על פי חוק באדמות אירופה לפליטים פורעי חוק ועבריינים שהסתננו ועברו גבולות אסורים?! מנין החוצפה והטיפשות להשוואה הזאת?
וכן, יש אנשים שמבצעים את ההשוואה האינפנטילית הזו.

לסיכום, על ראש הממשלה משרדי החוץ והפנים לבסס תקנות חדות וברורות כנגד פורעי החוק המסתננים ולעצור את גל החדירות הלבתי חוקיות לאלתר, תוך המשך מבצעים להחזרת עובדים לא חוקיים לארץ מולדתם.
בסופו של דבר דבר ואם לא יעשה כלום, נמצא את מדינתינו נגזרת לגזרים, כפי שאותו מלך גזר נוצה אחר נוצה, ואז עבר לאברה של אותו נשר אומלל שבסופו של דבר הפך עורב..

3 תגובות:

  1. אני חושבת שיש צדק בדבריך אבל אתה מערבב שני נושאים - מצד אחד ישנה גירוש העובדים הזרים, פעולה לגיטימית לחלוטין מעצם היותם עובדים זרים שבסה"כ שהייתם בארץ רק פוגעת בנו. מהצד השני, לעומת זאת, כלואים ילדי העובדים זרים בתוך קטגוריה שאתה ושאר אנשים שמחזיקים בדעות דומות לשלך שיבצו אותם לתוכה - ה"דגל" של המאבק, גולת הכותרת של השמאלנים ויפי הנפש. השאלה היא איפה ילדי העובדים הזרים שנולדו בישראל נמצאים? הם ילידי הארץ! נולדו בארץ, התחנכו בארץ, דוברים עברית כשפת אם וחלק מהם נאבקים בצבא על מנת להתגייס ולתרום את חלקם למדינה. אני לא מבינה מה אתה מציע, לגרש אותם לארץ שאין להם שום קשר אליה? הם ילידי הארץ! יש הבדל גדול בין ההורים שלהם לבינם כי הם לא בחרו להיות כאן ואנחנו, בתור חברה נאורה, לא נפסיד שום דבר אם נעניק להם אזרחות (שוב, לא לפורעי חוק וסוחרי סמים אלא ליוצאי לחלק מהם שהתחנכו על ערכי הארץ ויש להם פוטנציאל להפוך לאזרחים מועילים ותורמים לחברה בדיוק כמוך וכמוני).

    השבמחק
  2. הדברים שלך לא מבוססים ומכללים בצורה פוגעת. הייתי ממליצה לעשות שיעורי בית ואז לכתוב מחדש. אתה אומר פורעי חוק כאשר אין לישראל מדיניות הגירה מוגדרת. אם היית פוגש את האנשים האלה, אני פגשתי, מקרוב היית מבין.

    השבמחק
  3. לאחר מלחמת העולם השניה פנו אל האוסטרלים בבקשה לקלוט פליטים יהודים- תגובתם- "אין לנו בעיית אנטישמיות ואנחנו לא מעוניינים לייבא אחת..."
    קידוש השואה כנושא שאין לדבר בו או לעשות אליו השוואות הוא הוא זילות השואה.

    השבמחק