יום שני, 2 במאי 2011

הצביעות חוגגת

כאילו לא די לנו בפסטיבל "בן לאדן - כבר לא" הלעוס והמצועצע של האמריקנים אחוזי התזזית ונוטפי הזיעה והאקסטזה, שחוגגים ב"טיימס- סקוור", "גרנד זירו" ומול הבית הלבן, משל היה מבצע חיסולו של הארכי-טרוריסט אקט מוצלח וכביר ולא כישלון קולוסאלי מהדהד ורב שנים, רבים בארץ אינם שמו לב לתופעת הצביעות העולמית שנתגלה מול עיינינו, לפחות בכל הקשור ללוחמה בטרור.

בעולם - וכמה אירוני, בעיקר בישראל - כבר עשו הכל, מלבד לנשק את רגליו של הנשיא האמריקני. חגיגות ספונטניות, אלבומי תמונות של מיטת הטרוריסט המנוח מגואלת בדם, מהדורות מיוחדות, פרשנויות למכביר, ניתוח החיסול "צעד אחר צעד" ושלל "מיוחדים" ו-"בלעדיים".

גם התגובות בעולם לא איחרו לבוא, כמקובל.

"בן-לאדן היה סמל", אמר הנשיא האמריקני, ברק חוסיין אובמה, "מותו הוא ההישג גדול".

קודמו של הנשיא הנוכחי, ג'ורג' בוש, כינה את החיסול בפקיסטן "הישג אדיר". בוש אף חזר על דבריו של חוסיין אובמה ואמר כי "נעשה צדק". "המלחמה נגד הטרור ממשיכה, אבל הלילה אמריקה שלחה מסר שאין לטעות בו - לא משנה כמה זמן זה יימשך, ייעשה צדק".

גם מזכ"ל נאט"ו, אנדרס רסמוסן, לא טמן ידו בצלחת וטען כי "מותו של בן לאדן הוא הצלחה משמעותית עבור הביטחון של המדינות החברות בנאט"ו וכל האומות, שחברו יחד במאמץ להילחם בייסורים של הטרור העולמי ולהפוך את העולם למקום בטוח יותר עבור כולנו".


מבלי להיכנס לתוככי מסע הצלב כנגד אוסאמה בן-לאדן, שנמשך עשר שנים (בהחלט "הישג אדיר") כושלות, קשות, מביכות ובעיקר עצובות, על העולם וגם על ישראל עצמה יש להיזכר בקיתונות הביקורות הרבות והקשות; ובגינויים הלא אובייקטיביים בעליל (והיום ההוכחה הניצחת לכך), שהגיחו מהעולם על ראשינו, לאחר חיסולים ממוקדים שצה"ל ביצע ברצועת עזה.
אחרי כל חיסול של טרוריסט, שביצע פשע נגד האנושות, או שעמד לבצע רצח נתעב (גם בתקופתינו אנו), קפצו במסדרונות האו"ם ובעולם ושיגרו תגובות נזעמות, רושפות רשפי אש ושנאה.
היום, מתברר, מותר, כנראה, רק לארה"ב, לפעול כנגד מחבלים ולמגר את הטרור.וכיצד זה, רבותיי, לא שמנו לב לבלעדיות האמריקנית? מי נרדם בשמירה?

22.03.2004, הבית הלבן: "ארה"ב מוטרדת מאוד מחיסולו של יאסין".
כן, עיינכם הרואות, אתם לא טועים - אותה ארה"ב, שבה נמשכות חגיגות "החיסול" עד שעה זו ולבטח ימשיכו כל השבוע, הוציאה הודעת גינוי ואף הודיעה כי היא "מוטרדת מאוד מחיסולו של מנהיג החמאס, השיח' אחמד יאסין והדבר מגביר את המתיחות במזרח התיכון".חיסולו של אחמד יאסין זכה לגינוי נרחב בעולם ולתמיכה "מסויגת" בלבד של ארצות הברית ואוסטרליה. לא זאת אף זאת - למועצת הביטחון של האו"ם הוגשה הצעת החלטה לגנות את ישראל על פעולה זו.

לקרוא ולא להאמין לחגיגת הצביעות האמריקנית.נגמר פה? לא ולא.

18.04.2004, דובר הבית הלבן, סקוט מקללן, בתגובה להתנקשות ישראל במנהיג החמאס, עבד אל-עזיז רנטיסי: "ארצות הברית מודאגת מאוד מההתפתחויות האחרונות ומהשפעתן האפשרית על השלום והיציבות באיזור."

מזכ"ל האו"ם, דאז, קופי אנאן, גינה את החיסול ואמר: "הריגות ללא משפט הן הפרה של החוק הבינלאומי. על ממשלת ישראל לשים קץ באופן מיידי למדיניות זו. פעולה כזו תוביל להתדרדרות נוספת של המצב העדין ממילא".

שר החוץ הבריטי לשעבר, ג'ק סטרו, גינה את ההתנקשות ואמר כי היא "פעולה בלתי חוקית ופרובוקטית". לדבריו, "הממשלה הבריטית הבהירה פעם אחר פעם כי חיסולים ממוקדים מסוג זה אינם חוקיים ובלתי מוצדקים" (מעניין מה השתנה במשלה הבריטית, בעיקר מפני שהיום הם שלחו ברכות לאמריקנים וטענו שמדובר ב"הישג אדיר לאובמה ולעולם").

הנה גם טעימה משר החוץ הצרפתי לשעבר: "צרפת מצהירה שוב שההוצאות להורג ללא משפט מנוגדות לחוק הבינלאומי ואינן מקובלות".

שר החוץ לשעבר של אוסטרליה, אלכסנדר דאונר, אמר: "בסופו של היום אין זה חכם להתנקש בהצלחה במנהיג החמאס. סביר שפעולה כזו תלבה את התגובה הפלסטינית.

והרשימה עוד ארוכה ורחוקה מלהסתיים רק בחיסולם של שני הארכי-טרוריסטים, יאסין ורנטיסי.לא מהדורות חדשות עם פרצופים מחייכים ברחבי העולם, שום "הישג אדיר", אין "העולם כעת מקום טוב יותר ללא.." ושאר משפטי פרופגנדה זולים וצביעות פומפוזית.

ישנן המון שאלות שיכולות להישאל מהעובדות המביכות והכואבות הללו:
האם הדם של האמריקנים יקר יותר מדם הישראלים?
מדוע דינו של ארכי טרוריסט אחד הוא גזר דין מוות ודינו של האחר הוא "משפט בינלאומי"?
ומעל הכל והכי חשוב - עד לאן יכולים להגיע גלי הצביעות העולמית שרק גואה וגואה משנה לשנה, בעיקר כשזה נוגע תמיד למדינת ישראל ולמלחמתה בטרור?

לא חיסולו של בן-לאדן הוא הסימבולי ביום השואה, כי אם דווקא הצורך והחיוניות להבין שמדינת ישראל חייבת לסמוך על עצמה - ורק על עצמה, בכל הנוגע לביטחון המדינה ולמלחמתה בטרור האיסלאמי.

תגובה 1:

  1. Issa Nakhleh: Holocaust denier, Hitler's canard - recycler, pushing Neo-Nazi inventions on WW2, and long time agitator in L.A.


    Advisor UN 'Palestinian' Delegation The Arab Higher Committee for 'Palestine'. Author of "Palestine encyclopedia"


    * Active in agitating Anti-Jewish hatred in Argentina 1950s. Weeks after Nazi Tacuara attacked Jews in that country, including torturing a 19 years old carving swastikas in her as "revenge" for hanging Eichmann, he formed "palestine Arab delegation" in UN. A few months later, Shukairy salutes Tacuara at UN.


    * In December 30, 1963, wrote to infamous fascist "Canadian Fuhrer" Adrien Arcand. (Incidentally, this Arcand referred derogatory to Palestinian restaurants).


    * Under his activities in Palestine "delegation," its postage meter was used to mail out material for a Neo-Nazi publication that earlier carried headline "Adolf Hitler, the George Washington of Europe." 


    * In 1967, just before the outbreak of the six-day war, he travelled to speak at a supremacists Western Front supporters.


    * As he represented Sirhan in R. Kennedy's murder, Arabs (whether by his initiative or his tacit go-along) spread around a conspiracy theory blaming Jews that they did it and pinned it on an Arab... 1968.


    * May-1970: Recycled Hitler's old canards on Jews; pushed neo nazis' inventions about WW2; referred to (in singular term) "Jew war criminals" in his article in violent racist publication.


    * November-14-1972: Openly said at UN, that Hitler did "not" kill Jews, that it was all an invention by Jews, and that the six million are "very much alive...".


    * Addressed at "convention" of Holocaust deniers; published a denial "piece" in their publication ;wrote for various racist groups. 1981-2.


    * 1982:  Together with holocaust-revisionists and supremacists LibertyLobby (under cloak of his official chief Arab-Palestinian delegation at UN and Muslim Congress advisor) advocated to court for accused Swedish Holocaust denier Ditlieb Felderer - as a "scholar".


    * This very same denier, has also pushed for the idea of some so-called "mutual admiration" (by highlighting some of the Zionists' agreement for emigration in 1930s).


    * Much of his writing is dedicated to his hero, infamous ex Mufti al-Husseini, Hitler's staunchest active ally in the Arab world, "explaining" him. 


    * In Nov.1999, at AmerianMuslimsForJerusalem - event, which was described as "Anti-Jewish" (not just anti Israel),  offered the illegally raising money from abroad  to lobby US Congress.
    promulgates anti-Semitic conspiracy theories at a Chicago conference of the Islamic Association for Palestine (IAP), a Hamas support group in November of 1999.

    ---

    Note: Most Arab-Palestinians are Muslims.  Yet, this Islamicized hater who was a fiery highest "spiritual" leader's aide, made sure to appear as a "Christian" when he thought it could help him in inciting Christians. At the Holocaust denial convention in 1982, he came officially representing Muslim Congress.

    https://eyes-opener.blogspot.com/2020/06/issa-nakhle-holocaust-denier-and.html

    השבמחק