יום שלישי, 15 במרץ 2011

עיתונאי חצר או סתם ליצן - תבחרו אתם

"שבוע האפרטהייד הישראלי" התקיים השבוע. נחשו מי הגיע לחזק?

נכון, מי שנקרא "עיתונאי ישראלי" בעיתון "הארץ" (מפתיע, נכון?) אבל למעשה דווקא נדמה שמשמש בפועל כדובר של תנועת אז-אדין-אל קאסם.

כשלצידו מתנוסס דגל פלסטין, הצהיר העיתונאי גדעון לוי: המשטר הישראלי מושחת מכל בחינה מוסרית. הישראלים מנותקים מהמציאות ובדרך כלל אנשים שמנותקים מהמציאות מאושפזים".

"הישראלים מאמינים שהם העם הנבחר, בטוחים שהם יודעים מה טוב ולכן לא מוכנים לקבל דעות אחרות משלהם. מי שמעז לבקר את ישראל הוא אנטישמי.
צורת החשיבה של הישראלים מנותקת מהמציאות, ובדרך כלל אנשים שמנותקים מהמציאות מאושפזים. אבל האמריקאים מאפשרים לטירוף הישראלי להמשך כמו שראינו בווטו האמריקאי."

כך אמר לפני כמה ימים בהרצאה שנשא באירוע לרגל "שבוע האפרטהייד הישראלי", בטריניטי קולג', האוניברסיטה הוותיקה ביותר באירלנד. וזאת לפי דיווח ששלחה שגרירות ישראל בדבלין למשרד החוץ.

לוי (כמה אירוני שם משפחתו) היה המרצה המרכזי באירוע ונאם כשלצידו דגל אש"ף. הנה עוד מפנינו של גדעון לוי:

* הישראלים כובשים ללא נקיפות מצפון בגלל התקשורת הישראלית שעושה דה הומניזציה ודמוניזציה לפלסטינים. התקשורת הישראלית הציגה את "עופרת יצוקה" כמלחמה אף על פי שלא הייתה כמעט התנגדות פלסטינית. על כל הרוג ישראלי היו לפחות 100 הרוגים פלסטינים.

* המשט הטורקי הוכיח שישראל עושה כלל העולה על רוחה גם במים בינלאומיים וניסתה להציג את פעילי השלום על המרמרה כטרוריסטים. התקשורת בישראל דחפה את הצבא לפעול כנגד פלסטינים.

* מערכת התעמולה היהודית והישראלית עושה דה לגיטימציה לכל דעה נגד ישראל. בישראל ישנן קבוצות אמיצות שיוצאות נגד הכיבוש, מסרבות לשרת בצבא , מפגינות אבל עושים להן דה-לגיטימציה.

* מפעל ההתנחלויות הוא פשע. תהליך השלום מעולם לא נועד מבחינת ישראל להשיג שלום ולכן הוא תהליך השלום הארוך בהיסטוריה. ישראל תמיד מוצאת תירוצים ומטילה את האשם על הפרטנרים בצד השני, עראפאת אבו מאזן חמאס.

* דרישת ישראל שיכירו בה כמדינה יהודית היא מגוחכת. המשטר הישראלי מושחת מבחינה מוסרית, הכיבוש הישראלי הוא בבחינת התמכרות ולכן חברים טובים של ישראל צריכים לעזור לה להגמל מכך.

* האירועים בעולם הערבי מוכיחים שדינם של משטרים עריצים ליפול בסופו של דבר והכיבוש הישראלי הוא דוגמא למשטר כזה.

ל"קינוח", סיפר לוי על ילדה פלסטינית שנהרגה מטיל שנפל על ביתה בחאן יונס.


באמת שיש לי מה להגיב בפירוט על כל אחד מהסעיפים המתועבים, השקריים והכוזבים הללו. הרי מדובר בשק של שטויות, גיבוב של אפס אמיתות.
אנחנו מדברים כאן על אדם הזוי, בזוי, שהמציאות ממנו והלאה. כל מטרתו להשמיץ את המדינה היהודית.
מדובר באנשטישמי יהודי נטו.
בשנות הארבעים של המאה העשרים הוא לבטח היה מכונה "יודנראט".

כאמור, יש לי מה להגיב, אבל אעשה זאת בקצרה מכיוון שלא שווה לבזבז יותר מדיי אנרגיות על "ברון תעשיית השקרים", כפי שכינה אותו לפני בן דרור ימני.
למעשה, כולנו יכולים לפסול את הדוקטורינת גבלס 2 הזאת במחי יד ובהינד עפעף.

- הרי כתוב במפורש באמנת האו"ם שיו"ש היא לא שטח כבוש ומעולם לא היה. אין דבר כזה "כיבוש".

- הרי בדקה ועדת טירקל, שהייתה מגובה בשני משקיפים זרים (הראשון הוא הלורד ויליאם דיוויד טרימבל מצפון אירלנד, חתן פרס נובל לשלום, והשני הוא המשפטן הבינלאומי קן ווטקין, לשעבר הפרקליט הצבאי הראשי של קנדה) את המקרה של ספינת הטרור הטורקית ומצאה שצה"ל נקי לגמרי ושספינת הטרור חדרה בכוונה תחילה לגרום בעיות לצה"ל ולמדינת ישראל.
גם את הסיפור שצה"ל הציע לאחראים על הספינה לעגון בנמל אשדוד ולקחת את הציוד ההומניטרי לעזה כולם כבר שמעו. רק גדעון לוי לא. אל תפריעו לו לדבר על מים טריטורילים.

- הרי לעומת מה שמתחולל בעולם במשך עשרות ומאות שנים, הממשלות של ישראל לדורותיהם הם שה תמים בכל הקשור לשחיתויות. וכיצד זה קשור לכך שמדינת ישראל לא צריכה להיות מוכרת כמדינת היהודים?

- הרי כל העולם יודע שמדינת ישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון ובין החזקות בעולם וזה רק בבנייה של עשרות שנים בודדות לעומת מאות שנים שלקח לארצות אירופה. הרי זה ברור ונעשו סקרים על כך שאם תקום מדינה פלסטינאית, אפילו ערביי מזרח ירושלים שרואים עצמם פלסטינאים, מעדיפים להישאר עם מדינת ישראל ולא לעבור.
כנראה מדובר במזוכיסטים שאוהבים דיקטטורה.

- הרי ברור כבר לכל העולם שעופרת יצוקה הייתה מבצע הגנה ולא תקיפה, שצה"ל התאפק שנים על גבי שנים ויצא למבצע הזה רק אחרי ש"הגיעו מים עד נפש". רק אחרי שכל שטחי הדרום סבלו 7 שנים ברציפות ממטחי טילים ומחיקות שלמות של משפחות יהודיות.

- הרי ברור לכולם וידוע לכולם שרבין, פרס, ברק ואולמרט הציעו לפלסטינאים כל מה שאפשר וכל מה שניתן והם סירבו. אין קשר להתיישבויות ביו"ש ובין ההתנגדות הפלסטינאית לשלום. הנרטיב הפלסטינאי תמיד יתנגד למדינה. כי זה לא מה שהם רוצים! כולנו יודעים טוב מאוד מה הפלסטינאים רוצים באמת.
לבוא בטענות שהטלנו את האשמה על ערפאת? באיזה עולם ה"עיתונאי" אדון לוי חי?
הוא טוען ש"סירבנו לפרטנרים"?
ובכן, בוא נציץ באמנה של הפרטנר שלנו, הפת"ח:
"המאבק המזוין הוא אסטרטגיה ולא טקטיקה. המהפכה המזוינת של העם הערבי הפלסטיני היא גורם מכריע במערכה עד השחרור וחיסול הנוכחות הציונית.
מאבק זה לא יופסק אלא לאחר חיסול הישות הציונית ושחרור פלסטין".

- ובקשר ל"ילדה הפלסטינאית שהפגעה מטיל" - בן דרור ימני, בטורו במעריב, כבר חשף את פרצופו האמיתי של "ברון תעשיית השקרים" הזה וסיפור "עצוב" אחר שלו שכנראה בדה מדמיונו. שנאמין לו אחרי כל זה? ועוד בלי עובדות וממצאים?

שקר אחרי שקר, דברי הבל אחרי דברי הבל. עיתונאי חצר או סתם ליצן - תבחרו אתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה